Nederlands / Dutch

Geachte heer/mevrouw, beste bezoeker,

Indien u daartoe een gebruikersnaam en wachtwoord heeft ontvangen zult u op , hiermee in kunnen loggen voor het volgen van onderstaande livestream uitzending. Betreft het een afscheid van een overledene, houdt u er dan a.u.b. rekening mee dat de tijden afhankelijk zijn van live gebeurtenissen ter plaatse, hierdoor wordt mogelijk eerder gestart of later geëindigd. Wij bevelen u aan om minimaal 10 min. voor aanvangstijd van de uitzending in te loggen.

Livestream uitzending:

Reacties van de nabestaanden

Laat een bericht achter

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Beste Arthur en Dennis,

Hierbij wil ik jullie heel, heel hartelijk bedanken voor de werkelijk prachtig mooie video, die jullie hebben gemaakt bij het afscheid van mijn lieve vrouw, Lenie de Boer-Eiselin.

Mede in verband met de corona-crisis, waardoor er bij het afscheid maximaal maar 30 personen aanwezig mochten zijn, werd door de begrafenisonderneemster gewezen op de mogelijkheid van een livestream. Dit werd ook op de rouwkaart aangegeven, zodat, voor wie dat wilde, het afscheid toch meegekeken kon worden en dan niet alleen de afscheidsdienst in de aula, maar ook naar het dragen van de kist naar, en de handelingen bij het graf.

Zo kon ook familie in Australië en Canada, die er, eveneens in verband met de corona-crisis, tot hun grote spijt, niet bij kon zijn, getuige zijn van een verdrietig, maar mooi en waardig afscheid.

De manier, waarop jullie de opname hebben gemaakt, met het prachtig wisselen en switchen van de beelden, waarbij jullie aanwezigheid eigenlijk niet opviel, is op een mooie en zeer waardige wijze gedaan en getuigt van een groot inlevingsvermogen en grote professionaliteit.

Inmiddels is het afscheid met een link op jullie site te zien. Het is een waardevol document en monument geworden, dat ik al een paar keer heb teruggekeken. Ook van familie, vrienden en bekenden heb ik mooie reacties gekregen, zowel op de livestream, als op de opname op jullie site.

Vanmorgen kreeg ik de USB-stick toegestuurd en zelfs het doosje, waar deze inzit is mooi en waardig.

Nogmaals heel hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Theo de Boer
Even geduld...